Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Borku Wlkp.

Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Borku Wlkp.

Powrót

Informacja ZUS w zakresie Programu

Data publikacji: 2021-07-21

Od 1 lipca br., zgodnie z wprowadzonymi zmianami do programu "Dobry start" zmienią się zasady naboru wniosków o przyznanie świadczenia. 

Począwszy od najbliższego roku szkolnego 2021/2022, świadczenie dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Według nowych zasad, wnioski o świadczenie będzie można składać do ZUS tylko drogą elektroniczną, a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się wyłącznie w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.

 

17 sierpnia 2021r. w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Borku Wlkp, w godzinach 10:00-13:00 pracownicy ZUS pomogą w założeniu profilu na PUE oraz wysłaniu wniosku 300+.

 

 

Osoby zainteresowane powinny przygotować:

Do założenia profilu na PUE:

   - adres mailowy

   - nr telefonu

   - dowód osobisty

Do wysłania wniosku o 300+:

   - PESEL dziecka i swój

   - nazwa i adres szkoły

   - nr rachunku bankowego.

Załączniki:

  1. Dobry start (plik pdf 57KB)
  2. Dobry start - informacje (plik pdf 325KB)
  3. Plakat Dobry Start (plik pdf 264KB)

Zobacz także: archiwum "Aktualności" (archiwum)...